Varför bli medlem?

Som medlem i Svenska Deguföreningen får du en hel del förmåner. Du kan bland annat registrera dina degus i vår databas, betälla stamtavlor, delta i aktiviteter inom föreningen så som utställningar och annat roligt.

Hur går det till?
För att bli medlem fyller du i formuläret nedan och klickar på “Bli medlem”. När du blivit medlem och registrerats får du ett bekräftelsemail på ditt medlemsskap till den mail du angivit. Ett medlemskort skickas ut till den angivna adressen och på detta kort står ditt medlemsnummer. Medlemskortet ska tas med till exempelvis utställningar.

Som medlem
Som medlem i föreningen får du en hel del förmåner. Du får tillgång till vår databas och kan söka efter de degus som är registrerade, du kan själv registrera dina degus, beställa stamtavlor, delta i aktiviteter så som utställningar, du får ditt egna personliga medlemskort, du får SDF’s medlemstidning utskickad tre gånger per år och du får även medlemsbrev skickat till din mail.

Helår 200 sek
Halvår 100 sek
Familjemedlem 70 sek

Steg 1
Fyll i formuläret

Steg 2
Betalning
Medlemsavgiften sätts in på på följande swishkonto tills dess att vårt bankgironummer är redo: 070-7206808. Kontoägare är föreningens ordförande, Louise Larsson.
I meddelandefältet skriver du som ny medlem i ditt fullständiga namn, adress och personnummer. Är du medlem sedan tidigare fyller du i ditt fullständiga namn och ditt medlemsnummer.